![></div></div></div></div></div></div></div></div></div></div><div class=](https://www.helt.pl/wp-content/uploads/2017/06/MATECZNIK-FRONT-v02.png)
Projekt uwzględniał stworzenie od podstaw marki miodu premium - od nazwy, poprzez identyfikację wizualną i kolorystykę po wygląd opakowań. Strategia komunikacji dla marki, którą stworzyliśmy podkreśla unikalny charakteru miejsca, w którym miód jest pozyskiwany i jego wyjątkowych walorów.
Typografia
Montserrat
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x y z
![](https://www.helt.pl/wp-content/uploads/2018/02/MATECZNIK-PORTFOLIO-TORBA-2.png)
![](https://www.helt.pl/wp-content/uploads/2017/06/HELT-MATECZNIK-PORTFOLIO.png)
Kształt słoika idealnie współgra z jego drewnianym wieczkiem i zaprojektowaną przez nas etykietą - całość dopełnia ciemnozielony kolor miodu ze spadzi iglastej. Opakowanie Matecznika jest unikatem wśród oferowanych w Polsce miodów premium i z pewnością nie da się go nie zapamiętać.
![](https://www.helt.pl/wp-content/uploads/2017/06/14531257456_4714888de1_o-—-1.png)
![Helt-etykiety_identyfikacja wizualna](https://www.helt.pl/wp-content/uploads/2017/06/Helt-portfolio-MATECZNIK-etykiety2.png)
![Helt-etykiety_identyfikacja wizualna](https://www.helt.pl/wp-content/uploads/2017/06/Helt-portfolio-MATECZNIK-etykiety.png)
![](https://www.helt.pl/wp-content/uploads/2017/06/Warstwa-1.png)
![](https://www.helt.pl/wp-content/uploads/2018/02/Helt-portfolio-MATECZNIK-webdesign-1.png)
W celu promocji i zapewnienia możliwości sprzedaży miodu stworzyliśmy również w pełni responsywną, zgodną ze stworzoną identyfikacją wizualną stronę www wyposażoną w moduł zamówienia i sprzedaży online.
![projektowanie stron internetowych](https://www.helt.pl/wp-content/uploads/2017/06/iPad-Pro_01.png)