kompleksowe opracowanie identyfikacji wizualnej helt agencja brandingowa
height=
matecznik-logo_01
Projekt uwzględniał stworzenie od podstaw marki miodu premium - od nazwy, poprzez identyfikację wizualną i kolorystykę po wygląd opakowań. Strategia komunikacji dla marki, którą stworzyliśmy podkreśla unikalny charakteru miejsca, w którym miód jest pozyskiwany i jego wyjątkowych walorów.

Typografia

Montserrat
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x y z
kompleksowe opracowanie identyfikacji wizualnej helt krakow
matecznik-logo_01
Kształt słoika idealnie współgra z jego drewnianym wieczkiem i zaprojektowaną przez nas etykietą - całość dopełnia ciemnozielony kolor miodu ze spadzi iglastej. Opakowanie Matecznika jest unikatem wśród oferowanych w Polsce miodów premium i z pewnością nie da się go nie zapamiętać.
Helt-etykiety_identyfikacja wizualna Helt-etykiety_identyfikacja wizualna
projektowanie stron www_logo
W celu promocji i zapewnienia możliwości sprzedaży miodu stworzyliśmy również w pełni responsywną, zgodną ze stworzoną identyfikacją wizualną stronę www wyposażoną w moduł zamówienia i sprzedaży online.
projektowanie stron internetowych